بلاگ

مدل های برند سیکو : سری Presage

Seiko Presage

Seiko Presage خط تولید ساعت های مکانیکی می باشد و توسط ساعت ساز ژاپنی Seiko تولید می شود. مجموعه Presage به دلیل تمرکز بر صنایع دستی سنتی ژاپنی و مواد اولیه با کیفیت بالا به کار رفته در آن شناخته می شود.

اولین مدل های Seiko Presage در دهه 1960 تولید گردید. این ساعت ها طراحی کلاسیک، حرکات باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه داشتند. با گذشت زمان، Seiko Presage به دلیل عملکرد، طراحی و مقرون به صرفه بودن، محبوبیت فزاینده ای در بین مجموعه داران و علاقه مندان به ساعت پیدا کرده است.

در زیر به خصوصیات این سری از ساعت های سیکو می پردازیم:

  • حرکات مکانیکی: ساعتهای سیکو پریساژ از حرکات مکانیکی نیرو بهره مند هستند و بر هنر و صنعت ساعت سازی سنتی تاکید دارند. برخی از مدل ها دارای حرکات خودکار می باشد. در حالی که برخی دیگر ممکن است مکانیسم های سیم پیچ دستی داشته باشند.
  • زیبایی شناسی طراحی: مجموعه Presage اغلب عناصر طراحی کلاسیک و جاودانه را شامل می شود. تاکید زیاد بر جزئیات و بافت صفحه نشانگر این سری است. برخی از مدل ها از هنر و فرهنگ ژاپن الهام می گیرند.
  • مواد: سیکو از انواع مواد عالی در ساخت ساعت های پریساژ استفاده می کند. این می تواند شامل موارد استیل ضد زنگ، کریستال های یاقوت کبود، و دستبندهای چرم درجه یک یا فولاد ضد زنگ باشد.
  • عوارض: برخی از مدل‌های Presage دارای پیچیدگی‌های ساعت اضافی فراتر از زمان‌سنجی اولیه هستند. اینها می توانند شامل ویژگی هایی مانند نمایش تاریخ، نشانگرهای ذخیره انرژی و موارد دیگر باشند.
  • نسخه های محدود: سیکو گهگاه ساعت های Presage را با نسخه محدود عرضه می کند و عنصر انحصاری را به مدل های خاصی اضافه می کند.
  • مقرون به صرفه: در حالی که سیکو ساعت های لوکس را در مجموعه های دیگر ارائه می کند، خط Presage به طور کلی گزینه ای مقرون به صرفه برای کسانی است که به دنبال ساعت های مکانیکی با ظرافت هستند.

مدل های برند سیکو : سری Presage را می توانید به همراه گارانتی اصلی در فروشگاه سیکو ایران خریداری بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *