بلاگ

ساعت های سوییسی: اپلا

ساعت های سوییسی: اپلا

ساعت های سوییسی: اپلا

وقتی مردم به کار دقیق و عالی فکر می کنند، اغلب یک ساعت سوئیسی را تصور می کنند. سنت چند صد ساله ساعت سازی هلوتین، محصولات ساخت سوئیس را مترادف با بالاترین کیفیت کرده است. برند Appella که برگرفته از این سنت است، روح صنعت را تجسم می بخشد و مفتخر است که نشان ساخت سوئیس را دارد.

ریشه Appella را می توان در نیمه اول قرن بیستم جستجو کرد، زمانی که یک ساعت ساز سوئیسی پل گلاکر اولین قدم های خود را در اداره گروه Ebossa برمی داشت. او نه تنها یک صنعتگر ماهر، بلکه یک تاجر موفق بود، زمانی که در سال 1943 اپللا را تأسیس کرد.

کیفیت ساعت های سوییسی: اپلا Appella

پل گلاکر، پدر موسس اپلا، موفقیت خود را از ساخت مکانیسم‌های ساعت Roskopf در کارخانه Ebossa خود به دست آورد که در آن زمان محصولی پیشرفته در صنعت سوئیس محسوب می‌شد. پل گلاکر با الهام از طراحی و فرآیند تولید مکانیکی انقلابی اطمینان حاصل کرد که چشم انداز آپلا همان ویژگی های برتر را نشان می دهد.

الهام بخش آینده

Appella هنوز از تاریخ غنی خود بهره می برد. میراث ساعت‌سازان برجسته‌ای که این برند را ایجاد کرده‌اند، از طریق سنت‌ها ادامه می‌یابد، زیرا آنها همچنان الهام‌بخش سازندگان و طراحان ساعت‌های Appella در عصر مدرن هستند.

مالک جدید برند Appella، ADRIATICA PR & A Watch Sagl، شرکتی با سابقه گسترده و سنت های طولانی در دنیای ساعت سازی است.

تحت نظارت ADRIATICA PR & A Watch Sagl، مشتریان Appella در سراسر جهان بهترین تجربه را دریافت خواهند کرد که شایسته ضمانت SWISS MADE است.

با مشتریان در قلب

اگر کسی بپرسد که در مورد ساعت های سوئیسی چه چیزی به ذهن می رسد، بسیاری آنها را با قابلیت اطمینان، کیفیت بالا، ظرافت و سبک سنتی مرتبط می دانند. برند آدریاتیکا مظهر این خصوصیات است و برای آنها ارزش جهانی دارد. همان سطح از قابلیت اطمینان و ظرافت توسط Appella حمایت می شود.

مدت ها بود که این دو برند از هم جدا بودند، اما در یک فضا با هم وجود داشتند. مشتریانی که به دنبال ساعت‌های سوئیسی با روحیه هلوتیایی واقعی می‌گشتند، اغلب بین آدریاتیکا و آپلا انتخاب می‌کنند.

خلاقیت اغلب می تواند توسط رقابت هدایت شود، اما این روحیه همکاری است که می تواند بهترین نتایج را ایجاد کند. این چشم انداز الهام بخش صاحبان آدریاتیکا است که پتانسیل هایی را که نام تجاری Appella می تواند به ارمغان بیاورد را دیدند. Adriatica و Appella با توجه به مشتریان خود، متحد شده اند تا ارائه ADRIATICA PR & A Watch Sagl را کامل، منحصر به فرد و 100% ساخت سوئیس ارائه دهند.

خانواده جدید ساعت های سوییسی: اپلا

امروز آپلا دوباره متولد می شود. ساعت‌های این برند می‌توانند بار دیگر دل مشتریان را به دست آورند زیرا Appella به خانواده ساعت‌های محترم تحت رهبری ADRIATICA PR & A Watch Sagl می‌پیوندد که ساعت‌های آن در سطح جهانی مورد توجه و جستجو قرار می‌گیرند.

Appella مسیر روشنی برای برقراری ارتباط با مشتریان بر اساس اعتماد دارد. این بر اساس تاریخ طولانی، کیفیت سوئیسی و ارائه قابل توجه ساخته شده است. ساعت های اپلا را می توان با هماهنگی سبک سنتی و روکش الماس تشخیص داد.

الماس در حال ساخت

پرداخت الماس در هسته Appella قرار دارد. الماس امضای استعاری روی ساعت است که تأیید می کند ساعتی که روی مچ دست فرد قرار دارد Appella است. این جواهرات سبک منحصر به فرد را تقویت می کنند و آن را حتی با شکوه تر، عظمت بیشتر، فقط کامل می کنند.

امروزه برند Appella کیفیت کلاسیک سوئیسی و طراحی مدرن را با هم ترکیب می کند. ساعت‌های Appella دقت کارکرد را برای سال‌ها و ظاهری پیچیده را تضمین می‌کنند که مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

شیشه یاقوت کبود محافظ صفحه هر قطعه، طول عمر محصولات آپلا را تضمین می کند. مقاومت فوق العاده در برابر خراش و شفافیت بی عیب و نقص شیشه زیبایی بی نظیر ساعت را آشکار می کند.

این ظاهر جذاب را می توان در مجموعه زنانه افزایش داد. زمانی که الماس های با کیفیت در صفحه یا قاب ساعت تعبیه شده است.

Appella با رسیدن به تاریخ غنی خود و حفظ ظرافت طراحی و ظرافت ساخت قطعات، محصولی است که می تواند وجهه مشتریان را در سراسر جهان ارتقا و اصلاح کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *